Saturday 1 January 2011

Inspired

Har tenkt å prøve å lage grafiske trykk i år, utstyr er bestilt og nyttårsforsettet er herved offisielt :) Her er litt ting som inspirerte meg:

Organisk, stilisert og fint!






Syns det var ein god ide med disse 'bookplates', det er meininga ein skal lime dei fast i permen på boka med navnet til eigaren, ex libris: "from the library of". Ellers er jo ein enklare vri å lage vanlige bokmerker, kanskje lage et trykk med grafisk mønster og etterpå bruke vannmaling for å gjere dei personlige? Gift ideas :)

Ein anna ting eg skal gjere er å lage et svart stilisert familietre, skal lage fleire og personalisere dei for meg og mine kjære! Gleder meg til å begynne på prosjektet! Må berre finne igjen arket der eg hadde alle tipp-oldeforeldre mine..

No comments:

Post a Comment